امروز دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - Mon 04 29 2024

منو

رفع شبهات سیاسی

ghagoy1

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه نشست سیاسی با موضوع رفع شبهات سیاسی طلاب پیرامون مسائل سیاسی روز برگزار گردید.

آقای چاقویی سخنران نشست و از پیشکسوتان انقلاب اسلامی ، به اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت.

انقلاب اسلامی ایران موتور پیشرو در حرکت رو به جلو کشورهای منطقه میباشد و خود الگویی است برای به باور رسیدن دیگر کشورها که تحت استعمار آمریکا،انگلیس،فرانسه و آلمان هستند.

سخنران جلسه با بیان جمله تاریخی امام خمینی که فرمود:انقلاب ما انفجار نور بود اذعان داشت این گستردگی نور به معنای کشورگشایی نیست بلکه صدور الگو و نمونه به منظور حفظ ارزشها و اقتدار و رسیدن به پیشرفت و بازدارندگی برای دیگر کشورها است.

آقای چاقویی از قول حضرت امیر علیه السلام که فرمود: از فتنه ها ناراحت نشوید چراکه جریان نفاق را آشکار می‌کند و شما را بیدار می‌گرداند به وجود و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی در این ۴۵ سال اشاره کرد و گفت :اگرچه به ظاهر این فتنه ها سبب ریزش عده ای از طرفداران و انقلابیون سابق جمهوری اسلامی است ولی رویش های قابل توجهی داشته که همچون درختی تنومند ریشه های محکم در خاک دارد .

در ادامه ایشان به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و از طلاب و مخاطبین خواست با استفاده از افراد آگاه و مطالعه منابع موثق در فضای مجازی در هرچه بالا بردن سطح دانش سیاسی خود ،اخص دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی کوشا باشند.

ایشان یکی از وظایف طلاب را با توجه به فرمان جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب، اقناع عامه مردم در مورد لزوم مشارکت در پای صندوقهای رای دانست.

در پایان با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیاز جامعه آخر الزمانی به پیشرفت های علمی،سیاسی،مذهبی... آن را زمینه ساز ظهور حضرت حجت علیه السلام دانست

ghagoy2

ghagoy3

ghagoy4

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد