امروز یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو

کارگاه دغدغه های نماز

bahrainy

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، اولین جلسه توجیحی کارگاه دغدغه های نماز (طرح محراب) توسط حجه الاسلام و المسلمین بحرینی و با حضور مدیریت محترم،اساتید،مبلغین،طلاب و ... در روز دوشنبه ۳ مهر ماه برگزار شد.

حجه السلام بحرینی در این نشست با توجه به وضعیت نماز در جامعه از تارک الصلاه و کاهل الصلاه و وضعیت صحت نمازها از نظر رعایت احکام و آداب نماز و توجه به اسرار نماز و آسیب شناسی نحوه ی برخورد مبلغین و طلاب با افراد جامعه بر شرکت طلاب در طرح معراج تاکید شد.

استاد بحرینی در این جلسه شاخصه های اهمیت مسئله نماز تبیین در این زمینه بیان کرد و گفت: که هرچیزی که از اهداف خلقت باشد(یزکیهم و یعلهم)،و فراوانی داشته باشد (چنان که بیشترین بخش رساله های عملیه راجع به نماز است)؛ و این که اولین اقدام پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) بوده و اولین اقدام امام عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)خواهد بود و اولین چیزی است که در قیامت مورد محاسبه قرار می گیرد جا دارد که به آسیب شناسی آن مهم پرداخته شود.

لذا طرح معراج از طرف ستاد اقامه نماز با ارائه۱۲۰ساعت آموزش و در قالب ۲۰ جلسه برای طلاب عزیز برنامه ریزی گردیده است تا در زمینه شناخت نماز و شناساندن آن به مخاطبین به ویژه دانش آموزان و جوانان و اقشار مختلف توانمند شوند.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد