امروز یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 - Sat 04 27 2024

منو

تحلیل نقش بسیجی در جهاد تبیین

  • دسته: بسیج
  • بازدید: 213

ghobady

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، با توجه به گرامی داشت هفته بسیج نشستی با موضوع "نقش بسیجی در جهاد تبیین" با سخنرانی کارشناس این امر جناب آقای قبادی نژاد و با حضور مدیریت محترم،اساتید،کادر وطلاب در روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه  برگزار شد‌.

آقای قبادی نژاد ضمن گرامیداشت این ایام و نقش موثر بسیجی ها اخص طلاب خواهر به نکاتی اشاره کرد: در شرایطی قرار داریم که با دو چالش عیان مانند بی حجابی و چالش پنهان مانند سقط جنین یا ازدواج های سفید مواجه هستیم.
تمام تلاش نیروهای انقلابی باید در جهت تبیین نوجوان‌ها و جوانهای در رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال باشد.
گروه سنی که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ هشتاد و پنج درصد نقش موثر داشتند.
این درحالی است که این رده سنی تحت شدید ترین عملیات روانی قرار داشتند بدون آنکه بدانند در پایان این آشوبها چه حاصل می‌شود و حاضرند به خاطر آن جان دهند.
ایشان  نیروهای انقلابی را در چهار گروه قرار داد:
۱_ آنها که فقط سر و صدا دارند بدون ایده و هدف.                                                                                                                                                                                              ۲_ آن دسته که کار فرهنگی را از جنبه تفریحی آن انجام می‌دهند.
۳_جریان انقلابی که علاوه بر مطالبه و انتقاد ایده و راهکار دارند.
۴ _این دسته شب قدر جمهوری اسلامی محسوب می شوند. اینها علاوه بر راهکار و ایده خود در میدان هستند ، می‌سازند و تلاش می‌کنند.
و لذا تاکید مقام معظم رهبری بر حضور و تاکید در این حلقه آخر می باشد.

ایشان در پایان از طلاب در خواست کردند دو امر را مد نظر داشته باشید اولا قرائت ما از دین مطابق اندیشه حضرت آقا و امام راحل باشد.

ثانیا صبر و استقامت در این راه داشته باشید.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد