امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو

گزارش تصویری و متنی بزرگداشت هفته بسیج

  • دسته: بسیج
  • بازدید: 661

گزارش تصویری و متنی بزرگداشت هفته بسیج

مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) پایگاه محدثه

 

* فضاسازی حوزه در هفته بسیج

basij1 1400

basij2 1400

basij3 1400

 

*برگزاری مراسم به مناسبت هفته بسیج

سخنران استادگرانقدرسرکارخانم ترابی کیا

basij4 1400

 

به گزارش فرمانده بسیج پایگاه بسیج محدثه به مناسبت هفته بسیج این واحد مراسم سخنرانی با حضوراستاد گرانقدر سرکارخانم ترابی کیا به صورت مجازی در روز چهارشنبه 3 آذر برگزارکرد.

استاد ترابی کیا در ابتدا بیان داشت : اولین عرصه ای که بسیج جذب کرد در عرصه دفاع بود، دفاع ازمرزهای کشور، دفاع از استقلال کشور و....

لذا اگرحضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس نبود قطعا سرنوشت کشور جور دیگری رقم می خورد و دشمن برما مسلط می شد.

خانم ترابی کیا در ادامه گفت: بسیجی همیشه از راحتی و آسایش خود می گذرد تا آسایش دیگران را فراهم کند، درواقع یکی از شروط بسیجی بودن این است و باید توانمندی درعرصه همه چیز را داشته باشد. قدرت در نبرد، دیدن درهمه مشکلات. نور ایمان چنان می تابد که پنجاه ساله، بیست ساله، ده ساله همه مثل یک پیرمردان در میدان جنگ بودند.

استاد استقبال از خطر را این گونه بیان کرد: استقبال از خطردرهمه میدان ها و همت بلند برای یک بسیجی قوه خطرپذیری دارد. بسیجی انسانی است با همتی بلند وغیرت دینی برجسته ودانایی فکری و نیاز سنجی و ابتکارعمل باید داشته باشد و باید دیدکه دشمن می خواهد چه عملی را انجام دهد و ما زود تر از او وارد عمل شویم. لذا باید کاری کنیم که غافلگیر نشویم و قبل از دشمن بدانیم که باید چه کاری انجام دهیم. بسیج باید استقلال خودش راحفظ کند و خلاقیت داشته باشد. بسیج درعرصه نظامی حتما حضور داشته باشد و در قشرهای مختلف مردم جوری دیگر حضور بسیجی ها به یک نوع حضور مقتدارانه وتمام شدنی نیست. به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیجی برکتی است یعنی هیچ وقت تمام شدنی و پاک شدنی نیست. تفکر بسیجی یعنی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و حرکت اول انقلاب.

استاد ترابی کیا در پایان گفت: بسیج وابسته به پول و مقام وشهرت و... نیست و میلی به جاه و جلال و مقام ندارد و آتش به اختیار است . بسیجی باید با بصیرت، ایمان همراه باعمل، راه ها را طی کند و با بصیرت و ایمان مشکلات را حل کند.

بسیجی میل به جاه ندارد میل به شهادت دارد و او بریده از دنیاست اما عشق به شهادت دارد و همین عشق باعث می شود که در راه خود پایدار باشد و با شجاعت عمل کند. ان شاالله که خداوند به واسطه روح پاک شهدا ما را همنشین با شهدا و جزء شفاعت کنندگان قیامت قرار دهند.

 

*برگزاری مراسم به مناسبت هفته بسیج

سخنران فرمانده جدید ناحیه سرکارخانم شیرشاهی

basij5 1400

به گزارش فرمانده بسیج پایگاه بسیج محدثه، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج این واحد مراسم سخنرانی سرکارخانم شیرشاهی فرمانده جدید پایگاه را به صورت مجازی در روز پنجشنبه 4 آذر برگزار کرد.

خانم شیرشاهی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گزارش و عملکرد بسیج و قوانین و مقررات این ارگان را بیان کرده و از طلاب و مبلغین حوزه های علمیه دعوت به همکاری نمود، ان شاالله که بتوانیم بسیجی بمانیم و عمل کنندگان خوبی باشیم.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد