امروز پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 - Thu 05 09 2024

منو

فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده

razavy

معاونت فرهنگی مدرسه به اطلاع می رساند:

مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با توجه به شعار سال (رونق تولید) و محوریت حمایت از کالای ایرانی و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی خانواده محور، دومین جشنواره «فرهنگ کارآفرینی بانوان، خدمت و خودکفایی خانواده» را  برگزار می‌ نماید.

شاخص‌های ارزیابی این جشنواره شامل تناسب با ویژگی‌های زنانه، لحاظ شدن کرامت، شأن و منزلت زنان در اعطای موقعیت شغلی، زمینه محوری و توجه به نیازهای بومی، فعال سازی، تقویت، ارتقاء و توسعه توانمندی و رشد معرفتی و مهارتی بانوان در راستای نقش خود در خانواده، سلامت روان بانوان در محیط کار، سازگاری با نقش زن در خانواده، ارزش آفرینی و فایده‌مندی (سودآوری مادی و معنوی)، بهره گیری از ظرفیت‌های بومی، توجه جدی به معضلات فرهنگی اجتماعی و... است.

همچنین اعطای نشان طیب به کسب و کارهای برتر (موسسه کیفیت رضوی)، استفاده از خدمات سامانه خدمات عمومی کسب و کار پیشه(شرکت کسب و کار رضوی)، استفاده از سامانه‌های فروش مجازی و حقیقی شبکه بازار رضوی، فراهم شدن فرصت شناخت متقابل کسب و کارهای خانواده محور، تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر در قالب جوایز مادی و معنوی و بهره‌مندی از خدمات فرهنگی و آموزشی از جمله مزیت‌های این جشنواره برای شرکت کنندگان است.

محورهای این جشنواره در دو بخش "صنایع فرهنگی" و "صنایع غذایی" است که کالاهای فرهنگی مانند صنایع دستی، مد و لباس اسلامی ایرانی، اسباب بازی و سایر تولیدات فرهنگی- هنری در محور "صنایع فرهنگی" و تولیدات و خدمات از زیرمجموعه‌های "صنایع غذایی" است.

مهلت ارسال آثار 30 بهمن ماه سال جاری است و آیین اختتامیه این جشنواره 14 و 15 اسفند ماه 1398 در مشهد مقدس برگزار می شوند .

جهت شرکت در جشنواره فرهنگ کارآفرینی بانوان فایل پیوست را تکمیل    و به ادرس پست الکترونیکی//web.gap.im/این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید " target="_blank">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   ارسال فرمایید.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد