امروز سه شنبه, 29 اسفند 1402 - Tue 03 19 2024

منو

دیدار با خانواده شهید محمود زارع اقدم

aghdam1

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، مدیریت محترم مدرسه سرکار خانم دیانتی به همراه کادر و اساتید گرامی، فارغ التحصیلان و طلاب عزیز روز سه شنبه 10 مهر با خانواده شهید محمود زارع اقدم دیدار کردند.

شهید محمد زارع اقدم در تاریخ 1345/02/15 متولد شد. سال 1360 به حوزه علمیه حاج آقای مجتهدی رفتند و از سال 61  که اعزام به جبهه آغاز شد ایشان به عنوان مبلّغ و بعد به عنوان یک فرد بسیجی در جبهه حضور پیدا کردند. زمانی که عملیات کربلای شکست خورد ایشان حدود چند ماهی در جبهه ماندند و در عملیات کربلای در 19 دی 1365 همراه غواصان که همه از پهلو شهید شده بودند به شهادت رسیدند.

ایشان از شهدایی هستند که با دیگران از لحاظ خصوصیات اخلاقی و رفتاری متفاوت بودهلذا می توان با اخلاق بودن، مهربانی، دلسوزی بسیار، با خلوص زندگی کردن، داشتن مناجات های معنوی بسیار با خداوند متعال، انجام کارهای سیاسی را نام برد.

آقای مجتهدی می فرمودند: من هر فردی را که ببینم متوجه می شوم این فرد به درد کسب و کار می خورد یا به درد طلبگی، در مورد شهید زارع اقدم بیان کردند که ایشان به درد طلبگی می خورد.

شهید در سال 1360 در عملیات گرفتن خانه تیمی و درگیری با منافقین  دچارقطع نخاع (50 درصد) می شود و در عملیات مرصاد هم شیمیایی شده اند ولی با این شرایط خانم زارع اقدم با ایشان ازدواج کردند.

از زمانی که مقام معظم رهبری مدظله العالی سالی را به نام امیرالمومنین نامیدند، خواهر شهید نهج البلاغه را 100 مرتبه مطالعه کردند و ایشان خواندن نهج البلاغه را به دیگران بسیار ترویج دادند.

aghdam2

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد