امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو

برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 1397

eftetah2

به گزارش معاونت آموزش مدرسه،مراسم آغاز سال تحصیلی 98 1397 در روز شنبه 31 شهریورماه از ساعت 7:30 الی 9 با حضور مدیریت محترم سرکار خانم دیانتی ، اساتید و کادر ، مبلغان ، طلاب و... برگزار شد.

مراسم با تلاوت قرآن آغاز شد و سپس مدیریت محترم سرکار خانم دیانتی صحبت نمودند. ایشان ضمن عرض تسلیت و خیرمقدم به طلاب جدید الورود گفتند سال تحصیلی را که مقارن با هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری اباعبدالله حسین (علیه السلام) آغاز می کنیم و دشمنان خارجی و دیگر پیروانشان و دشمنان داخلی از همه بدتر می خواهند با تهاجم شدید عاشورا و اسم آن را از ما بگیرند ولی دیدیم که عزاداری ها به لطف خدای متعال پرشورتر بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای نقیب پور مدرس حوزه سخنرانی کردند. ایشان صحبت خود را با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) آغاز نمودند و بیان خود را درباره سیره و روش امام سجاد(علیه السلام ) ادامه دادند و گفتند شناخت ما از امام سجاد (علیه السلام) شناختی سطحی است و ایشان امامی بودند که کسالت داشتند و یک گوشه می نشستند ، دعا میخواندند و خیلی گریه می کردند و این شناخت ، شناخت ناقصی است.بعد از حادثه عاشورا هرجا خبر از این اتفاق وسیع رسید یک حالت رعب و وحشت بین شیعیان و طرفداران ائمه اطهار ( سلام الله علیها ) به وجود آمد که یزید حاضر است برای تقویت پایه های حکومت خودش جنایاتی حتی جنایت کشتن سبط رسول خدا (صل الله علیه و آله و صلم ) را انجام بدهد .

در پایان مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام زین العابدین (علیه السلام) مداحی توسط مداح اهل بیت (علیه السلام ) برگزار شد.

eftetah3   eftetah1

eftetah5   eftetah6

eftetah4   eftetah7

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد