امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو

دلنوشته ای برای شهید آرمان علی وردی

arman2

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، به مناسبت شهادت، شهید امنیت طلبه بسیجی، آرمان علی وردی دلنوشته ای  به قلم طلبه سال اول حوزه به رشته تحریر در آمده که به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دلنوشته ای که برای تان قلم می زنیم حاوی پرسشی است که پاسخش را لا به لای اوراق صرف و نحو و فلسفه نیافته ایم، باشد که از بزرگواری تان برای ما نیز به خرج دهید و به ذهن ظلمت زده مان نور بپاشید.

آغاز پرسش ما از اینجا بود که حیران بودیم، پس نیت کردیم حیات مان قربت إلی الله گردد و الله هم معرفت کرد و رشته گردن مان را آنجا برد که خاطر خواه اوست و مای حقیر میهمان حوزه علمیه شدیم.

در مدرسه، جلوی استاد زانو زدیم و جمیعا کتب را قرائت کردیم تا پی ببریم چگونه مسیری را که آدم ابوالبشر به روی کره خاکی آغاز کرد را بازگردیم؛ بلکه چشم مان به جمال حضرت دوست روشن گردد.

استاد فرمود و ما خط بردیم که در پناه پروردگار باری تعالی بکوشید برای طهارت جسم و جان، تا آن چه از میوه ممنوعه در وجودمان ریشه کرده به إذن الله عدم شود و قلب مان بال بگیرد و بال مان ما را به پرواز درآورد.

از آداب طهارت پرسیدیم؛ گفتند اول آن که از نجاسات دوری کنید و اعوذ بالله اگر به آن مبتلا شدید خود را به آب روان بسپارید، ما هم سخن استاد را به دیده منت گذاشتیم و آداب طهارت از بر کردیم.

آقای علی وردی، حالا که خط به خط آداب طهارت را قرائت کرده ایم شما آمده اید معادلات ما را به هم زده اید!

مگر خون بنی آدم از دایره پاکی خارج نبود؟

مگر، قرار نبود آغوش حضرت دوست تنها جایگاه آنانی باشد که طهارت را رعایت می‌کنند؟

شما که غرق به خون بودید، یعنی خدا پیکر غلتیده به خون شما را به این آسانی خرید ؟

آقای علی وردی، شما چه کار کردید که مورد توجه خداوند قرار گرفتید؟

به نظر شما روزی می آید که نگاه قادر متعال پیکر های غرق به خون ما را هم بخرد ؟

کاش آنجا، کنار شهدا و سر سفره سیدالشهدا رساله ای بنویسید در باب عشق، و ابتدایش برای ما بنویسید چه می‌شود که بعضی ها حتی قطرات خون شان قلب ها را حیات می‌بخشد!

ما خیلی محتاجیم...

آقای علی وردی، دلنوشته ای که برای تان قلم زده ایم حاوی پرسشی است که پاسخش را نیافته ایم، باشد که از بزرگواری تان برای ما نیز به خرج دهید و به ذهن ظلمت زده ما نور بپاشید.

ارادتمندان شما، هم مسلک هایتان ان شاءالله.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد