امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو

دومین جلسه نشست سیاسی 1400

entekhab2
به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه، این واحد به مناسبت ایام انتخابات ریاست جمهوری دومین جلسه از نشست سیاسی با سخنرانی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ، سردار قره باغی و با حضور مدیریت محترم،اساتید و طلاب در روز دوشنبه ۱۰ خرداد به صورت مجازی برگزار شد.
آقای قره باغی درمورد اهمیت انقلاب اسلامی گفت : امام خمینی رحمه الله می فرمایند: حفظ این نظام جمهوری اسلامی از حفظ جان امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف بالاتر است. لذا بدانیم که در کجا هستیم و هر اتفاقی که در جامعه می افتد چه تاثیری در اسلام و نظام دارد. بدانیم از مهم ترین مسائل همین انتخابات است و با این انتخاب چه مسیری را خواهیم رفت. همیشه در تاریخ انقلاب و زمان مشروطه دوجریان فکری و سیاسی در کشور ما در رقابت و جنگ بودند. یکی جریان اسلامی ناب و انقلابی با محوریت حوزه های علمیه و در مقابل جریان غربی و لیبرال و ماده گرایان وجود دارد ولی رقیب اصلی ما بین اسلام و لیبرالیسم می باشد و در تمام دنیا آنها افرادی دارند که در کشور ما نیز چنین رقیبی داشته که همیشه تا به الان پیروز شده است. بعد از انقلاب ما این رقابت وجود داشت تا به امروز و آنها به طوری می جنگند که پیروز میدان شوند.
آقای قره باغی در ادامه بیان کرد و گفت: انقلاب ما محصول ریختن خون هزاران شهید و خسارات مادی و معنوی است ولی تا امروز اجازه ندادیم احدی انقلاب ما را خراب کند ولی برخی دولت ها با ناکارآمدی دارند این را خراب می کنند.
غربیان و دشمنان برای انتخابات ما برنامه هایی دارند که می خواهند آن را خراب کنند: اولین ها القای بی رغبتی در افکار عمومی که باعث می شود مشارکت پایین آید نظام خدشه دار گردد و با این شعار که اکثریت مردم نظام را نمی خواهند . به این دلیل است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اولین صحبتشان مشارکت در انتخابات است. دومین محوری که غربیان دنبال می کنند تولید ناامیدی در بدنه اجتماعی با این توضیح که دیگر این کشور امیدی برایش نیست. سومین محور مهندسی نظام است که می گویند نظام و شورای نگهبان نباید تصمیم بگیرد بلکه خود مردم عاقل و بالغ هستند و همه می توانند کاندید شوند.
آقای قره باغی در پایان به مهم های بحث اشاره کرد و گفت : مشارکت بالا در انتخابات که ما باید شبانه روز تشویق به مشارکت کنیم در مقابل این هجومه سنگینی که تبلیغ به عدم مشارکت می کند. دومین مساله انتخاب صحیح است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد