امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو

متن بیانیه مدرسه در پی اهانت به پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله و سلم)

bayaneye1

بسم‏ الله الرحمن الرحیم

« وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ رَسُولَ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ» (آیه 61 سوره توبه)

اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو که مورد حمایت رئیس جمهور فرانسه نیز واقع شده بار دیگر اسلام ستیزی مدعیان دروغین آزادی بیان را آشکار ساخت و باعث شد تا ساحت مقدس اشرف مخلوقات و رحمت للعالمین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم مورد توهین چند باره قرار گیرد و قلوب قریب دو میلیارد مسلمان را جریحه‌دار نماید.

جاهلیت مدرن غربی سعی دارد تا با این اقدامات موهن جلوی بیدار شدن قلوب خفته ملت‌های خویش را گرفته و پنبه در گوش وجدان‌های بیدار بشری کرده و با توهین به مقدسات کامل‌ترین دین الهی، مانع از گرایش فطرت‌های آگاه و بیدار به صراط مستقیم شود و همچنان اصرار دارد تا پیروان ابوسفیان‌های زمان بر صراط مغضوبان و گمراهان باقی بمانند. اما خدای متعال اراده کرده تا دین خویش را بر همه عالم و ادیان باطل مسلط گرداند هرچند که عده‌ای نادان بخواهند که نور ازلی و ابدی خالق هستی را با دهان خویش خاموش کرده و مانع از گسترش آن شوند. این اقدامات و توهین‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تمدن نوین اسلامی می‌رود تا مرزهای معنویت و قلوب انسان‌های آزادی خواه جهان را درنوردد.

سردمداران نظام سلطه و صهیونیست که حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و تولید وحشت و خشونت در عالم هستند، قادر نخواهند بود غرب بحران زده و ضد بشریت را از باتلاق خود ساخته رهایی بخشند و بی‌شک در آینده‌ای نه چندان دوری فراتر از تحریم کالاهای فرانسوی و اعتراضات میدانی، بایستی در انتظار دریافت پاسخ های در خور از امت اسلامی باشند.

مدیریت، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) ضمن محکوم کردن این اقدامات سخیف و موهن، آن را نشانه‌ای از دست و پا زدن‌های غرب رو به اضمحلال و انحطاط دانسته و هم پای دیگر آزادی خواهان جهان و مردم رشید و مسلمان ایران انزجار خود را از اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن اعلام می‌دارد و از مسلمانان جهان می‌خواهد تا در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکند و چهره واقعی دشمنان اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) را به شیفتگان آنها نمایان سازد.

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد