امروز شنبه, 15 ارديبهشت 1403 - Sat 05 04 2024

منو

گفتمان مقاومت و راه برون رفت از مشکلات

ghanbar02

 

به گزارش معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی_سیاسی با موضوع «گفتمان مقاومت و راه برون رفت از مشکلات» با حضور جناب سرهنگ قنبریان در روز سه شنبه ۴ مهر برگزار شد.

آقای قنبریان طی مقدمه ای در ابتدای صحبت از شهدای دفاع مقدس و امام خمینی(ره)، پرچمدار انقلاب اسلامی ایران یاد کردند. سپس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دفاع مقدس گنجینه ای گرانبهاست و قابل سرمایه گذاری می باشد، انقلاب اسلامی را تجلی و الگوی واقعی مقاومت نامیدند.

سرهنگ قنبریان از اندیشکده معروف آمریکایی نقل کردند: «اگر بخواهیم یک کشور را از پای درآوریم سه برابر امکانات کافی بوده و حتما سرنگون می‌شود و ما با تمام قوا این امکانات را برای مقابله با ایران ۱۷برابر کردیم و هنوز موفق نشده ایم» و این پیروزی کشورمان چیزی جز نصرت و معجزه الهی نبوده است.

آقای قنبریان گفت: هم اکنون ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و با تمام فشارهای دشمن توانستیم از طریق گفتمان مقاومت که نتیجه آن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رسیدن به قله بود بر مشکلات علیرغم تمامی تهدیدات و تحریم ها و عملیاتهای روانی دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی فائق آییم.ایشان در ادامه بیان کرد روش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی به سه مرحله تقسیم می شود:

  1. براندازی
  2. تغییر رفتار
  3. مهار جمهوری اسلامی

در طی یک دهه اخیر تمام فشار استکبار بر دو مرحله اول متمرکز بوده است که پس از شکست تمرکز بر مهار جمهوری اسلامی گذاشته شد و از طریق جریان تحریف، جنگ شناختی و غیره که هدف اصلی و نشانه آخر بر روی زنان گرفته شد و اتفاقات سال گذشته و ایجاد دوقطبی خود حاکی از این امر است. در پایان سرهنگ قنبریان از طلاب خواستند با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری حوزه های علمیه با تمام توان در خصوص جهاد تبیین وارد عرصه جامعه بخصوص مدارس گردند.

 

ghanbar02 1

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد