امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو

دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء

rasa

به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه ، به منظور ارتقاء و مهارت آموزی طلاب و دانش آموختگان حوزه­ های علمیه خواهران و استفاده از ظرفیت اساتید معزز خواهر، این معاونت «دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء» را با تدریس حجت الاسلام و المسلمین واضحی و با محوریت کتاب «درسنامه فن رثاء» تدوین کرده است. این دوره به صورت مجازی برگزار می­ شود و با همکاری معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی برای قبول شدگان در دوره، مدرک مشترک صادر می­ گردد و امتیاز قبولی در دوره، در پرونده تبلیغی قبول شدگان در دفتر تبلیغات اسلامی لحاظ خواهد شد؛ همچنین این دوره مقدمه­ای برای شناسایی افراد توانمند در عرصه فن رثاء است؛ به همین خاطر مشارکت اساتید، طلاب و دانش آموختگان دارای مهارت، در این دوره مقدماتی، زمینه ساز برگزاری دوره­ های تکمیلی برای قبول شدگان خواهد بود و در آینده از ظرفیت قبول شدگان جهت آموزش این مهارت به طلاب و دانش آموختگان استفاده خواهد شد.

دوره از تاریخ 1399/2/27 با مراجعه به سامانه سیما شروع خواهد شد. جهت ورود به کلاس بعد از ورود به سامانه سیما و انتخاب دوره ها، بخش «دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء» را انتخاب کرده در دوره ثبت نام کنید. در مراجعات بعدی می توانید از بخش «در حال یادگیری» به آسانی وارد کلاس شوید.

آخرین مهلت آزمون و نحوه برگزاری آزمون ها؛

برای این دوره در همان کلاس درس دو نوع آزمون در نظر گرفته شده است؛

1.   یک آزمون در پایان هر درس آمده است و لازمه شرکت در آزمون هر درسی قبولی در آزمون درس های قبلی است؛

2.   آزمون دیگری هم از همه دروس در پایان دوره آمده است و شرکت کنندگان بعد از قبولی در آزمون همه درس ها می توانند در این آزمون پایانی شرکت کنند.

نمره قبولی در آزمون پایان هر درس کسب امتیاز 75 از 100 و نمره قبولی در آزمون پایان دوره کسب امتیاز 70 از 100 می¬باشد؛ و هر شرکت کننده حداکثر سه بار می تواند در هر آزمونی شرکت کند.

شرکت کنندگان بعد از آمادگی برای آزمون از تاریخ 1399/2/27 هر زمان که خواستند می توانند در آزمون شرکت کنند و آخرین مهلت شرکت در آزمون 1399/5/15 خواهد بود.

مراحل شرکت در دوره؛

-   ثبت نام و شرکت در «دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء»؛

-   شرکت در آزمون های برخط پایان درس و آزمون برخط پایان دوره؛

-   شرکت «قبول شدگان در آزمون برخط» در آزمون عملی که توسط اساتید خواهر برگزار خواهد شد؛

توجه: زمان آزمون عملی متعاقبا به قبول شدگان در دوره مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد